[ENGSUB] You’re Beautiful – A.N.JELL Ep04 (091015)

333
TRANSLATED BY Hailey
SUBBED BY Hailey.
Jeremy cut in HD will soon be uploaded ^^~ …. oops ! and also 450p ~
https://i0.wp.com/img408.imageshack.us/img408/6051/45p0.png

[ CAP ] DOWNLOAD (640×352) [ MEDIAFIRE01 ] [ MEDIAFIRE02 ]
[ MEDIAFIRE03 ] [ MEDIAFIRE04 ]

DOWNLOAD MIRROR (640×352) [ RAPIDSHARE01 ] [ RAPIDSHARE02 ]
[ RAPIDSHARE03 ] [ RAPIDSHARE04 ]

[ CAP ] DOWNLOAD (800×450) [ MEDIAFIRE01 ] [ MEDIAFIRE02 ]
[ MEDIAFIRE03 ] [ MEDIAFIRE04 ] [ MEDIAFIRE05 ]

DOWNLOAD MIRROR (800×450) [ RAPIDSHARE01 ] [ RAPIDSHARE02 ]
[ RAPIDSHARE03 ] [ RAPIDSHARE04 ] [ RAPIDSHARE05 ]


[ YOUTUBE ]


[ YOUTUBE ]


[ YOUTUBE ]


[ YOUTUBE ]


[ YOUTUBE ]


[ YOUTUBE ]


[ YOUTUBE ]

Advertisements

56 comments

  1. thank you!! i’m so excited!! but darn i gotta head for class now..i’ll be back in around an hour! thanks loads! you’re awesome!

  2. wahh thank u! i cant wait to watch this, ep3’s cliffhanger makes me cant sleep. lol
    thank you once again

  3. Thank you soo much for uploading this…been waited for this…

  4. i’m taking this..thanks a lot.

  5. an_ubzgal · ·

    thank you for upload and thank you for shared^^

  6. Thank you for subbing this! 😀

  7. thank you so much…….I am so happy

  8. thank you,, as always~ ^^

  9. thank you for this update…
    this drama is really funny..

  10. thank for sharing love this drama it funny

  11. strawberry · ·

    thanks you so much XD

  12. yay! thanks for your effort.

  13. Thanks for your efforts ❤
    I really appreciate it.
    Thank you so much!
    I love this drama 😀

  14. whoelse_i · ·

    thanks for the subs..really liked it when you released this before the new episode will aired..thanks for all the effort..

  15. luvpublicenemy · ·

    omg!!
    thank you so much..^^
    this is very quick..XDD
    lurve y’all~

  16. thanks so much for subbing this!

  17. Thaaaanx *–* I didn’t finish the episode three yet cause I have so much work in the class D: but can’t wait to watch this too xD

  18. thank you so much !! 8D

  19. yea thanks for subbing n uploading for ep 4.
    really appreciated so much

  20. sillyfoolstupid · ·

    Thanks for your sharing

  21. thx 4 sharing

  22. thank u so much for ur hard work

  23. thankss so mucchhh
    😀

  24. gawd, i love you!
    thank you soooo much for this ❤

    *stalks this blog forever XD*

  25. thank you so much, Hailey *hugzzz*

  26. You did it by yourself again =D. Thank you very much^^

    And HD Jeremy, hehehe ;))

  27. rubyred19 · ·

    Thanks for this! 🙂

  28. Thank you for subbing! ^-^

  29. thank you soooo much!

  30. Huong Thao Nguyen · ·

    Do you have the sub only? Because I often download the unsubbed file first, so then I have to download all the subbed file again 😦 However, thank you very much for sharing all of this great drama 🙂

  31. thankyouu! waiting for 450p, pleasseeee 😀

  32. hihi… is this the english subs for episode 4? If so… thanks so much for subbing it so quick! 🙂
    But, how come I couldn’t click on the link to download? 😦

  33. opps… my bad! Yes.. the links can be clicked! haha.. am downloading now… WEEEEEEE… thanks so much! 😀

  34. you rock. thanks for the sub

  35. i want to make a correction here.
    actually this to ledoquyen.
    not for Hailey and Winterxstar.

    @ ledoquyen, is there any HD version for this drama with engsub for the episodes that Hailey and Winterxstar have done subs???????
    i want it lol.
    i really like this drama.
    because im a big fan of hongki.
    his really cute in this drama.

  36. ledoquyen · ·

    @Huong Thao Nguyen: i’m sorry but it was explained on ENGSUB Ep1 entry ^^~
    i explained why i can’t release softsub ~

  37. Thank you so much for the 450p version!

  38. love hongki thanksss

  39. yayyy…
    tengkkkyuu sooo muchhh~

  40. Thank you for sharing the hard subbed episodes. I can not wait for episodes 5 & 6. The ending of episode 6 was sad but I hope it would turn out good for MN and TK. I can’t thank you enough ledoquyen for teaching me how to merge my files. Take care!!!

  41. what’s wrong with d video 450p part 5??
    i cant DL it…

  42. sorry…
    now i can DL the 5th part…
    i used IE to DL it…
    tengz~

  43. thank you for the 450p …luv u gals …

  44. THANKS SO MUCH FOR SHARING.

  45. to: LEDOQUYEN

    hey there i really appreciate and thank you for puting these up on mediafire and youtube . but would like to ask if you upload torrents of these episodes (with .srt subs r whichever) ? mediafire’s kind of getting slow lately … thanks

  46. Thank you so much honeyys ^^. <3333333.

  47. 2nd time download, now 450p version…
    Thank you again for your hard work

  48. Thank you~ ^^

  49. taking~
    thanks a lot for your hard work 😀

  50. can u plz upload part 1 in megaupload??
    bcoz i dun know why, i cant download da file from
    rapidshare and mediafire…
    plz..plz..
    i really need part 1 to complete dis episode..
    thanx in advance!!
    btw, u really done a very excellent work for sharing dis…thank u so much!

  51. thanx for sharing!!!

    erm,can u plz give mirror from megaupload for part 1..part 1 only…
    plz…plz…

  52. thank you^^

  53. thanks a lotttt ^^

  54. thanks for uploading~ =)

  55. thank you for your upload

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: