A.N.JELL – Run To You (Parody) [091014] (1280×720)

333
look at hongki laughing

DOWNLOAD (1280×720) [ MEDIAFIRE ]
(Credit: 레모나)

333

Advertisements

48 comments

  1. whoelse_i · ·

    Parody??Can’t wait to watch this..Thanks for the upload..

  2. ahah. this looks entertaining.
    thanks for sharing.

  3. strawberry · ·

    Will there be 800×450 ver?
    If not then I shall take this instead.

  4. strawberry · ·

    sorry, post in the wrong entry…

  5. seulmichan · ·

    thanx 4 sharing ^ ^

  6. omg on the caps geunseuk really looks like hongki awwww
    thankss haileey 😀

  7. thank you, this parody is really cute and funny 🙂 If only shinhye is in it too, it’ll be even more awesome ^ ^

  8. Thank U ❤

  9. THANK’S

  10. Hahaha they are so awesome XDDDDDDD

    Jang Geun Suk looks so cute, too;))

  11. wow..
    looks nice!!
    thanks for sharing againnn!!!

  12. KYAAAAAAAAAAAAAAH soooo coool thank youuuuuu

  13. Thank you very much ^^

    OK !!!! I will look at Honggi only 5555+

  14. thanks…..
    I love them so cute kekekekeke

  15. sillyfoolstupid · ·

    What are they do? XD

    Thanks for your sharing

  16. thank you

  17. geunsuk looks cute here.. better than the normal tae kyung look.

    LOL @ hongki and young hwa… FnC boys.

  18. hahaha so cute..thanks for sharing

  19. patt02746 · ·

    haha
    I think I ever saw it in fancam
    Thank you for sharing!!!!!

  20. thx
    they’re so funny ^^

  21. you captured the very rite moment! XD XD
    his dorkiness is superb <33
    thank you, Hailey ^^

  22. Yay thanks!
    Hongki is eternally cute :))))))))

  23. woah… thank u so much..
    love hongki here:)

  24. Thank you.

  25. it seems pretty interesting !! thank you for sharing this !!

  26. wth is this.. lol but i’m taking.. love jgs n honggi here.. ❤
    tysm~ ^^

  27. 555!

    is very cute

    thank you kaa ^^*

  28. Thanks for sharing this..really is funny ^^ lol

  29. Thank you for still sharing!!!! Great blog!!!

  30. thanks!

  31. Thank you 4 5555 mv.

  32. cute,cute,cute!!!! thanks so much~~

  33. thank you for sharing..i think i didn’t see this yet…

  34. I haven’t watched the parody, must be really hilarious, thanks a lot for sharing 🙂

  35. Annyeong, I’m the evil scientist, thank you for sharing this, you are so kind. without u, my life would be boring, thanks a lotttt

  36. thank you

  37. tq~^^

  38. hahahahahahahahahhahahahahahahaa so funny i think that r really they r.i love it

  39. hahaha…

    thank you!

  40. malditangjen · ·

    LOL the cap was funny.
    thanks for sharing! I ❤ Hongki

  41. moh aung · ·

    i love lee hongki very much.welcome to our country
    MYANMAR.

  42. Lascanstria · ·

    waah. thank you so much.. taking this~ ^^ I always love their parody.. it’s always soo funny. heheee

  43. Zon un grupO recOntra chevere ps

    hacen una buena novela en “you´re beautiful”
    loZ aDmiiirO mucHo

    y Zobre tOdO a hhnh….

    JANG GEUN SUK……♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  44. JANG GEUN SUK……♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  45. aaaaah… kiyo overload

  46. me encanta como se visten y ademas que actuan bien

  47. of lee hong ki come to malaysia

  48. lee hong ki to malaysia i like you

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: