[MV] Super Junior M – Super Girl (GomHD 1080i)

333
UPDATED!

DOWNLOAD 1080i HD (277mb) [ MEDIAFIRE01 ] [ MEDIAFIRE02 ]

Advertisements

110 comments

  1. BB CAN I HAVE THIS?!!!!
    PLEASE……. XDDD

  2. Hi! 1st timer here! Can I have this MV? Thanks.

  3. please upload!

  4. can i have this mv plzzzzzz

  5. i like this. can you up?

  6. i wanna~~
    Pls^^

  7. I want it…PLZZZZZZZZZZ 🙂

  8. Reiter Lim · ·

    I want this.. thanks.. 🙂

  9. Oh ! Please please ! *_*
    Thank you in advance ❤

  10. I want this, please!^^

  11. yamanewskat · ·

    Please upload it >.<
    I love this song !:3

  12. Uhm just a question, is this the Korean version? If yes, then pleaseeee and thank you!~

  13. kangin_love · ·

    Omg pretty please upload it! I’m dying for a HD file~

  14. Oh my~*o*
    please please please give it us !!

  15. upload please.
    thank you ❤

  16. OMG!! Thank you!! *—-*

  17. katy-chan234 · ·

    please send me the link for this :3

  18. could you please upload this? thanks a lot!

  19. THanks

  20. OMO! PLEASE add this!

  21. Ohhhh!!! I love this song!!! I’d like it please!!!

  22. requesting~!! i super love this mv :]

  23. blease upload the MV
    &
    thanke you a lot ❤

  24. can I have the link please?
    wanna watch it in hq, thanks

  25. aimlessism · ·

    I’m waiting for you to upload >”<

    Thank you very much!

  26. plx upload the MV!!!
    it’s really cool & funny XDDD

  27. YES PLEASE! ^^ ❤

  28. please Upload this MV (= Thx!

  29. could you upload this MV?? thank alot

  30. can I have this mv??
    I really want this mv..

  31. please”””

    upload it!!!

  32. I want this so muchhhhhhhhhhhhhhhhhh

    plssssssssssss

  33. Can U upload this plssssss

    i’ve been waiting for thisssssss

  34. I’m here to request this pleeeaaassseeee~

  35. plssssssssss

    post it up

  36. i want it!! woo!!

  37. i want to request for this video!!!

  38. KellyCheng · ·

    Can i have this MV pls?
    I wanted it long ago!:)
    Pls upload asap.
    Thank You

  39. Thank you for sharing

    could i request this mv

  40. i want it i want it ! thank youu ^^V

  41. I LOVE it! HaHa thank u!

  42. PLEAAAAAAAAASE!

  43. lindaricda · ·

    cn i hv this???plzzzz

  44. igotsguycrush · ·

    hehehe i want this!! yippee!

  45. wow
    it comw!!
    thank you ^^*

  46. oooohhh!
    can we have this?
    please..XD
    Thankyou!!

  47. as a big suju fan
    i’d like to request it
    pls pls upload it =DDD

    i already saw the teaser and pretty much loved it

    thanks

  48. WAAGHHHHHHHH…
    u should put dis..
    huuuuuuuuuuuuu..im begging u as a BIG FAN of SUJU especially SIWONIE oppa!!!!!!!!!!!!!!!!
    T_T

    thanx a lot!!

  49. carmiegurll · ·

    Love this song! REQUESTING!!

  50. PLZ upload it *0*

    thank you so much

  51. thanks for your uploading
    Suju Fighting

  52. please upload it..hope the one with korea version..hehe..thanks!

  53. pls to upload

    thanK You !!!

    thx

  54. Pleaaaase !!
    Could you up this ??!
    Please please please ! éè

  55. can i have this please??

    thanks a lot for sharing!!

  56. omona! I definitely want this!

  57. Thanks

  58. thanks…

  59. KpopxFanatic · ·

    Yes please!!
    I haven’t been able to find a really good quality of this mv!

  60. Please upload it ^^
    Really wanna see the girl in this MV haha
    ^^

    Thank You very much
    Take Care

  61. Really really really want to see this one. Would you please share it? 🙂

  62. plssssssssssssss

    i want this os muchhhhhhhhhhhhhhhhh

  63. wait”””….. please upload””””

    Thank you

  64. I need to have it xD, please **

  65. requesting!

  66. Love superjunior M! please upload!

  67. Pls upload….. i want the video

  68. Hiro Shionji · ·

    please i need this suju mv

  69. upload for me, please

  70. I really want it. Pls upload it faster pls!
    Thank you ❤

  71. can i have this mv please XD thanx

  72. hopetilltheend · ·

    upload for me please!!!! thankies!!!!

  73. Miss Yoochun · ·

    Can I have this mv please…thanks^^

  74. thanx u

  75. begging u pls upload this…
    tqvm

  76. how to download?

  77. thank!!!!!!!!!!!!!

  78. i need this mv now please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  79. thanks for sharing, I saw this already but want to see a better quality version.

    I really like the beginning of the music video.

  80. it’s the korean version???…

    anyway thanks fot he HD!!!!

    :3

  81. oh my god jessicaaaaaaaaaaaaaa

  82. OH! Can we get this?

  83. I wanna have it. Please can we have this? Pretty please?

  84. i want this SuJu M MV… tq..xiexie

  85. ohh

    thank you

    ><*

  86. Miss Yoochun · ·

    Thanks a lot for sharing^^

  87. thanks a lot to u….:)

  88. kinokisou · ·

    haha

    thank you~ for very high Quality >.<
    love you <333 hahaha!

  89. Thanx.

  90. so cute ^^

    Thank you so much.

  91. it is mandarin. are they going to penetrate chinese market.

  92. AMBERism · ·

    thanks

  93. Thank you so much for sharing this video.

  94. thx a lot
    han so cute ^^

  95. thank uuuuuu…. ^^ kyukyukyu

  96. AMBERism · ·

    thanks
    ily^^

  97. kamsahamnida:)

  98. no__comment · ·

    thaaanks for the mv
    ive searchin’ for it in HD =D

  99. taking this,thank you^^

  100. whacko_ed · ·

    Thanks so much for this! 😀

  101. thank so much for sharing ^ ^

  102. thank u so much^^ the song is addictive^^

  103. thanks very much for this~
    huhu

  104. thank you for upload this MV but why the size is to big

  105. pookpiks · ·

    Thank you very much for sharing this file

    i ever seen in my local tv once

    they look so cute and the sound is good

  106. lotsa thxx for hqness

  107. hujanrainamebi · ·

    thx for the mv….

  108. thnx 4 d MV (^_^)

  109. Thank you so much 😀
    I am very grateful ^^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: